Search
Close this search box.

HPD „KLIKUN” PLETERNICA Svake nedjelje na izletu

Članovi HPD „Klikun” iz Pleternice nastavljaju tradiciju pa su i u novoj godini krenuli na svoje redovne nedjeljne izlete. Na ‘terenu’ su tako bili već drugog dana 2022.godine a o svemu na svom facebook profilu izvještava jedan od ‘klikunaša’ – Dragutin Kepić.

PLETERNICA – STARAC – VIŠKOVAČKI GRAD
02. siječnja 2022.
Nije trebalo nagovaranja da se ide u šetnju ovog sunčanog zimskog dana Nove godine, svima nam godi malo puzanja. Već kod prvog uspona dolazi do pregrijavana, a nismo niti pljosku otvorili. Mlađi odjuriše naprijed, a mi logističari polako, nikuda nam se ne žuri. Kod BURETA svi na broju, nazdravišmo našem Slavetu rođendansku zdravicu, jednom godišnje čovjek ima rođendan. Uvijek nađemo razlog za veselje koje rado dijele vaši “KLIKUNAŠI”. Živjeli!

POŽEŠKA GORA
09.siječnja 2022.
Današnja avantura započinje iz Laza Vasinih – Laze Ćosine – Antunovac – Laze Prnjavor – Klikun. Povratak nepoznatim putem kroz šumu, pa preko livada i oranica, te po mrklom mraku stižemo na početnu kotu. Konji i kola nas čekaju, a mi sretni i veseli idemo kući pjevajući. Pozdravljaju vas “KLIKUNAŠI”!

ČEŠLJAKOVAČKI VIS
16. siječnja 2022.
“Pa šta ako je zima, nije zima lav, zime se ne boji tko je zdrav!” Od Tisice krenušmo prema Češljakovačkom visu 825 m, staza prošarana snijegom, što smo se višlje penjali to ga više ima. Rumenilo nam ozari lica i udari u uši, oni pretoplo obučeni uskoro prokuhaše. Svakim korakom sve smo bliže i konačno na vrh stižemo. Otvorišmo pune brocake , nazdravismo za sve znane i neznane planinare, prijatelje i Pleterničane, ma gdje bili i ovo čitali. Opet se vraćamo po mraku, mjesec nam obasjava put, a je se nakrivio. Zdravi i sretni bili k’o vaši “KLIKUNAŠI”!

JEGEROVA LIVADA – KLIKUN
23. siječnja 2022.
Dok se proslavlja VKNCELOVO hodači traže stazu kojom bi došli do Klikuna preko Jegerove livade, nekada lijepo uređenog odmorišta šumara, lovaca i školska djeca su rado dolazila na izlete – školu u prirodi. Već duže vremena ovo mjesto je zaboravljeno. Od livade penjemo se pokraj lugarnice kroz ostatke stoljetne šume, te prosjekom do vrha Klikuna. Počima padati snijeg, pa nakon kraćeg zadržavanja cestom se vraćamo prema Požeškoj Koprivnici. Opet smo imali noćno šalabazanje. Bilo vam lijepo i zabavno uz “KLIKUNAŠE”. Sretni i veseli bili!